Työntekijäkokemuksen kehittäminen

Helmet edellä! Työntekijäkokemuksen kehittämisellä parempiin tuloksiin.

Panostamalla hyvään työntekijäkokemukseen organisaatiot sitouttavat työntekijöitään, pitävät henkilöstönsä motivaatiota yllä ja vähentävät henkilöstökustannuksia. Hyvinvoivien työntekijöiden myötä palvelun laatu ja asiakaskokemus paranee, joka edesauttaa liikevaihdon kasvua.

Palvelumme tarjoaa organisaatiollenne perusteellisen katsauksen työntekijäkokemuksen nykytilasta ja konkreettisen ymmärryksen tekijöistä, jotka motivoivat työntekijöitä. Toimimme ulkopuolisena kumppanina, arvioiden tilanteen objektiivisesti ja keräten rehellistä palautetta työntekijöiltä. Saamamme palautteen perusteella laadimme teille ohjeet parannustoimenpiteisiin, miten  työntekijäkokemusta voidaan vahvistaa tulevaisuudessa juuri teidän organisaatiossanne.

Työntekijäkokemuksen kehittämisen prosessi

1. Lähtötilanne

Selvitämme organisaationne työntekijäkokemuksen nykytilan: vahvuudet, kehittämistarpeet sekä asiat, mitä työntekijät pitävät tärkeänä työssä viihtymisen kannalta.

2. Tulosten analysointi

Analysoimme tulokset ja tämän jälkeen käymme läpi, mistä nykyinen työntekijäkokemus koostuu ja mitä se organisaatiollenne käytännössä tarkoittaa.

3. Ratkaisu

Tulosten perusteella asetamme tavoitetilan tulevaisuudelle, korostaen niitä työntekijäkokemuksen osa-alueita, jotka ovat jatkossa toiminnan keskiössä organisaatiossanne. Tämän jälkeen tarjoamme selkeät ohjeet sekä kehitystä tukevat toimenpiteet ja mittarit, joiden avulla työntekijäkokemusta voidaan vahvistaa juuri teidän organisaatiossanne.

4. Jalkauttaminen

Olemme halutessanne myös mukana viemässä ohjeita käytäntöön.

Palvelun sisältöä voimme muokata yrityksenne tarpeen mukaan. Palvelun hinta alkaen 6900€ +alv. Prosessin arvioitu kesto 1-2kk.

Jos työntekijäkokemuksen kehittäminen on ajankohtaista, niin laita viestiä tai soittele ja jutellaan lisää!

Maria Pelkonen, p. +358 40 674 1269